Šperky ani hodinky nejsou (nebyly) vyloženě moje parketa, ale důvěra klientky v moje rešeršní a stylistické schopnosti byla silnější. (Díky!) Z textování pár e-mailingů a billboardů se nakonec vyklubala dlouhodobá spolupráce, zahrnující PPCčka, webové bannery, copy pro vylepšenou stránku klubu, a dokonce i recenze hodinek.
Stránka Corial klubu potřebovala výrazné zjednodušení. Jasný CTA headline a button plus nová formulace výhod sluší stránce mnohem víc. Vše jsme takto propsali i do e-mailingu.
Vytvoření copy pro dlouhodobé PPC kampaně zabralo několik týdnů. Spolupráce s PPC specialistkou byla podle mého názoru oboustranně obohacující. Museli jsme najít optimální balanc mezi vyhledávanými frázemi, stylistikou a požadavky klienta.
Copy pro billboardy poblíž obchodního centra měly nalákat na hodinky a šperky. U hodinek jsme z vícero návrhů vybrali ten s dvojsmyslem, který se k hodinkám výborně hodí a zároveň obsahuje pozitivní emoci.
Potřebujeme recenzi na dámské hodinky. Okay. 😀 Pokusil jsem se tedy naladit na ženské vnímání estetiky a funkčnosti, načež recenze byla navzdory obavám (z mojí strany) na světě. A počet prodejů hodinek narostl! P.S. Při hodnocení jsem samozřejmě využil konzultace u své přítelkyně. 🙂
Potřebujete taky copy pro web, OOH, PPC nebo jiné marketingové formáty? Napište mi a domluvíme se. 🙂