Moolbike – cyklocopy pro PPC, prodejny, e-shop a recenzování kol
Díky Moolbiku jsem propojil dva své opravdu velké koníčky – copywriting a cyklistiku. Za více než 3 roky jsem měl možnost pro tento e-shop a prodejny psát PPC kampaně, headliny na bannery, články do poradny a na blog, navrhovat landing pages nebo recenzovat (elektro)kola.
Jedna z PPC kampaní měla akcentovat značková kola Scott, poutat na extra nízkou cenu a zároveň odkomunikovat dárek. Pro copywritera nelehký úkol – narvat všechno do jednoho malého banneru. Ale ve spolupráci s grafikem se podařilo copy rozdělit na headline a stickery tak, aby se banner dal „učíst“.
PPC kampaň s cílením na potenciální zákazníky z Hané jsem textoval při příležitosti otevření nové prodejny v Brně.
Trošku úsměvné, trošku lascivní, ale obrovsky pravdivé. Headlinem s „nádobíčkem“ jsem se pokusil ztotožnit s cyklisty, kteří tyto problémy občas zažívají. Prodejce se tím stává pro zákazníka kredibilnější.
Trendem u všech mých klientů, kteří mají e-shop, jsou bezesporu SEO anotace. Jakási zmenšená poradna či blog se tak nachází přímo v katalogu produktů, takže zákazník se z vyhledávání na Googlu proklikne přímo k produktům. S definováním klíčových slov pomohl tradičně Collabim.
Ovšem pro Moolbike jsem připravoval i contentové články, ideální například pro přesdílení na sociálních sítích. Bikepacking se mi psal jako nadšenému bikepackerovi úplně sám, tady nebyla potřeba žádná rešerše.
Domluvit recenzi, vyzvednout kolo, měsíc na něm jezdit, napsat recenzi, nafotit, odevzdat klientovi. To je pro mě práce snů! 🙂
Hodilo by se vám taky copy pro PPC kampaně, bannery na e-shop, články na blog nebo sepsání recenze? Napište mi a domluvíme se. 🙂