Copy pro nový web Czech News Center
Žádné blázniviny! Seriózně, ale přitom kreativně a moderně prezentovat jeden z největších mediálních domů v ČR – tak znělo zadání copy pro nový web Czech News Center. S klientem jsem absolvoval několik meetingů a po více než 2 měsících jsme si odsouhlasili finální znění všech názvů kategorií, anotací, průvodních textů i buttonů.
Klient si přál, aby bylo z webu patrné, že se jedná o tradiční mediální dům, který ovšem jde s dobou a s novými technologiemi.

Velkou část cílovky webu tvoří inzerenti, takže stránka „Inzerce“ musí být vyšperkovaná. Co to znamená? Hodně atraktivní a přehledná na malém prostoru.

Velký oříšek bylo rozlousknout, co zmínit na stránce „O nás“, a co už ne. Každý se chce pochlubit, co už dokázal a jaké má postavení, ale nesmí nudit…

Dbali jsme na to, aby texty byly informačně nasycené a tak akorát dlouhé.

Po dlouhých úvahách a dle zvyklostí CNC jsme se rozhodli říkat jednotlivým časopisům, novinám, rádiím, televizím a dalším médiím právě „Značky“, nikoliv „Tituly“.

Stručnost a výstižnost byla základním požadavkem i v případě anotací jednotlivých médií.

Jedním z cílů bylo „obhájit“ tzv. bulvární média, která patří k nejúspěšnějším „produktům“ CNC.

Do copy jsem se snažil zapojit kontaktnější dialogický styl – třeba ve formě headlinu na stránce „Kontakt“.

Na web často míří také uchazeči o zaměstnání. Snažil jsem se, aby CNC od prvního momentu vnímali jako progresivního a vstřícného zaměstnavatele.
