Sportisimo – nastavení nové tonality a přes 4 roky copy pro 20+ zemí
Za víc než 4 roky práce pro Sportisimo, českou jedničku v prodeji sportovní výbavy, a po vytvoření zcela nové tonality se prakticky nenajde formát, který bych netextoval. Bannery na e-shopu, PPCčka, výlohy prodejen, billboardy u silnic, rádiové a televizní spoty, e-mailing, ale i starý dobrý leták do schránky nebo plakáty ve zkušebních kabinkách.
Sportisimo vyniká mj. tím, že nabízí opravdu širokou paletu světových značek. Cílem jedné z kampaní bylo vyzdvihnout tyto značky a zároveň inspirovat zákazníky k outdoorovým aktivitám. Výsledkem byl dvojsmyslný claim, který se objevil nejen na socialu, ale v celé 360° kampani.
E-shopové bannery by měly zákazníka zaujmout. A to nejen cenou zboží, někdy je lepší zaujmout slovní hříčkou nebo jen neotřelým slovním spojením.
E-mailing je nezbytnou součástí každé 360° komunikace. Úkolem copywritera je propsat do copy newsletteru všechny odsouhlasené kampaňové prvky.
Největší zábava je pro mě příprava copy pro videoformáty. Se Sportisimem jsem měl tu čest připravovat nejen texty voiceoverů televizních, rádiových a social spotů, ale i samotné scénáře.
Kdo nemá blog, jako by nebyl. A Sportisimo je, protože svůj blog má. Jedním z nejčtenějších článků byl právě ten o Kevinovi jako o potenciálním sportovci.
Sportisimo vybudovalo svůj byznys na husté síti prodejen v Česku, na Slovensku, ale i v Rumunsku, a dál expanduje taky v Bulharsku, Maďarsku nebo Chorvatsku. Proč to píšu? Oslí můstek… Několik let jsem společně s grafiky a dalšími kolegy připravoval POS materiály nejprve v češtině a pak i v dalších jazycích.
Co se týče Sportisimo Klubu, zastavil bych se ještě u landing page. Kromě toho, že mou prací je znění výhod klubu a definování klubového wordingu, byla mi svěřena taky příprava celé stránky – včetně rozvržení jednotlivých prvků, headlinů, textů, obrázků, grafik apod.
Máte taky zájem o textaci svého e-shopu, e-mailingu nebo social formátů? Napište mi a domluvíme se. 🙂